Frågesvar

 2011-10-30    15:10:04   av:satanigataan
emem om våga fråga:
bloggar du läser?

Svar: läser inte så många bloggar, läser apsolut din emeliee, när ja själv bloggar men dessa är ett måste då man loggar in.

http://nyheter24.se/modette/victoriatornegren/


http://nyheter24.se/modette/angelicablick/

http://nyheter24.se/modette/ebbazingmark/

http://blogg.aftonbladet.se/sofissnapshots

och såklar vänners bloggar och de som komenterar:]]]]]

bästavän?

Svar: känns osjysst att säga att några är "bättre" än andra men
skulle inte överleva om jag inte hadde er alla
jag älskar er även om jag i vissa lägen är lite svår...... 

favvo outfit?:
]

Svar: gillar att ha bekväma kläder, allt ska vara bekvämt för att jag ska trivas
älskar mina nya kostymbyxor mixat med en stor tröja, mina nya svarta lofers, en fjällräven konken, ett par sjyssta glasögon, kanske en stor halsduk, och min gröna parkas:]]]]]

Fia
om våga fråga:

Snyggaste mannen du vet?:]

svar: Finns en hel del bois som man bara vill äta upp men den snygaste mannen
just nu är Ian Somerhalden
( några andra Michel Cera, Chace Craford, Mark Salling)
finns även en del hm..lokala män som man inte tackar nej till...

Bästa reklamen?:]

svar: mmmhhhh,,,,svårt... när man der dem så kommer man ju ihåg dem men gillar ju tex. H&Ms låt i reklamen, gilrls on film, älskar ica reklamerna
har däremot ett hat mot judith&judith reklamerna åååååhhh så ofrächt
kommer inte på några fler i skrivande stund men kommer kanske ett inlägg på de senare:}


Ses nån dag på höstlovet?:]

Svar: Jajamän!!! det garanterar jag att vi kommer göra:D

Bästa med vintern?:]

Svar: vintern i sverige är ju allmänt trist om man nu inte bor brevid en fjälltopp eller en flygplats
men de bästa me vintern är att man får mysa med vänner över en kopp choklad, bära stickade koftor och stora halsdukar, och Julafton såklart!!!

Gillar du att rusa runt i bara trosor?de gör jag:]]

Svar: Haha älskar dej fijis men njaaa,,,
är lite blyg av mig och paranoid att någon ser;]]]
men gillar att sjunga ashögt när man är ensam hemma!!


victoria om våga fråga:
Hur mår du just nu?:)

Svar:
mår just nu toppen, lov känns awesom och har en bra dag idag:]<3

Josefine om våga fråga
Vad ska du läsa på gymnasiet?

Svar: ska, om inte jag ändrar mig, gå ett program som heter natursam
alltså ett program där man första året läser mycket natur och sedan får man välja andra året om man vill gå natur eller samhälls och då kommer ja välja sammhälls.
Och denna utbildning finns på vad ja vet Midgård, där jag verkligen vill gå, och på Minerva som som jag inte alls är främmande för att gå.
men allt är relativt....


anja om våga fråga:
Taggar du nyårslägret?! :)

Svar: angående nyårslägret, så är det oklart om man nu ska gå...
har uppstått en del komplickationer som jag måste reda ut men just nu så vet ja inte,,,,, troligtvis så njaaa
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!