besvikelse numero ono

 2011-12-05    22:00:43   av:satanigataan


hoho pinsamt när fulelin gör ett försök till att snacka espaniol-.-
nåväl fia och jag var redo,
för att åka extra tidigt till the squereone, alltså till stan
för att införskaffa billiga tröjor på monki då jag uppfattat en 50% rea...
meeeen slut vare med den och energin föll till botten av flaskan.....
och ja vet inte ens varför denna bild dök upp men
JAG ORKAR INTE VARA SÅ JÄVLA PERFEKT HELA TIN!!!
som plåster på såren sprang jag som en galning till bussen och drog på mig ett resultat
av för mycket fett och en avsaknad av träning,,,
är anfådd än--
och ingen orkar läsa texten så DÖÖÖÖÖ!!!

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!